Banjir ooo Banjir!!

Alahai!! Hujan lebat lorhh!! Ary ni Iyrra update entry sal banjir.. x kire lah kat mne pon banjir aslkan jaga keselamatn anak2 anda serta anda!! :P haha.. Terbaikk lorhh.. Main ujan.. haha.. *smpai ke aku yng main ujan* Ni bru je sikit gmbr bnjir.. esk aku uploud lgi!! Muahehehe...

Ni adik aku.. dy lah punye pasl aku mndi ujan jgk..! Nama dia Lynn Amalynn.. Going 8 on 4 June 2013.. Sorry gmbr blur coz camera x elok.. kene ujan..

Ni bru sikit air.. Klau ujan x brenti renti,, agk2nya masok dlm rumah lorhh.. Mampos aku.. dh lah rumah aku bnyk kucing.. BTW, terima dngn seadanya... :)

Dalam x? Dalam x? saje je nk tunjuk slipper AB aku tuh.. haha.. x lah dlm sngt time tuh.. huhu...  
Stakat ni jew entry kali ni.. Letih dah..!! If air naik Iyrra akn post gmbr bru.. :) Assalamualaikumm!!! :D









Thanks For Reading!!